Jumaat, 2 Oktober 2009

untuk ilangkan tension 2

Dua ekor hantu bertemu dan bercerita bagaimana mereka mati.....
>
>
>
>
>
>Hantu 1 : Macamana ko boleh mati?
>
>
>
>Hantu 2 : Aku mati sebab kesejukan...
>
>
>
>Hantu 1 : Macamana rasanya mati dalam kesejukan tu?
>
>
>
>Hantu 2 : Sebenarnya aku terkurung dalam peti ais. Mula-mula aku cuma
>menggigil,pas tu anggota badan aku mula membeku, kemudian aku rasa dunia
>aku gelap dan akhirnya....tapi aku bersyukur sebab aku mati tanpa banyak
>kesakitan..
>
>
>
>Hantu 1 : Ishh...kesiannya kau
>
>
>
>Hantu 2 : Ko pulak, macamana kau boleh mati...?
>
>
>
>Hantu 1 : Aku kena serangan jantung...
>
>
>
>Hantu 2 : Oooo..cam mana ko boleh kena serangan jantung?
>
>
>
>Hantu 1 : Sebenarnya aku dapat tau isteri aku curang. Suatu hari, aku
>balik ke rumah secara mengejut la. Aku nampak ada kasut lelaki kat depan
>pintu. Aku tau ah mesti isteri aku tengah bermesra dengan jantan lain. Aku
>lari masuk bilik tido, ada isteri aku ja..aku rasa mesti jantan tu tengah
>sembunyi kat mana-mana...aku lari masuk bilik air, tak dak gak, aku lari ke
>tingkat bawah, tengok dalam stor, pun tak ada..aku lari naik tingkat atas
>balik, tengok dalam almari..sebab terlalu penat aku lari la aku kena sakit
>jantung..memang sakit dan akhirnya....
>
>
>
>Hantu 2 : Apsal ko tak tengok dalam peti ais...?? kalau tak, kita dorang
>masih hidup lagi sekarang ni...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...