Rabu, 2 Mac 2016

Chiang Mai, Thailand Part 3

Chiang Mai, Thailand Part 3

Pagi-pagi lagi dah bangun sebab eksaited untuk harini. Mari kita bergajah seharian. Hehehe

Untuk trip ni kitaorang amik ground pakej. Sebab all in. Price tak ingat sangat. Ampun ya.

Elephant Camp

Ni je last naik gajah. Lepas tu tak naik dah sebab orang kata kita macam seksa gajah. Maklum la muatan terlebih. Hahahaha. Mula-mula sampai dia akan bawak kita pergi tengok show gajah. Lepas tu tengokla gajah lukis serius lagi cantik dari aku lukis. Hahaha... Macam biasa ramai tourist dari negara China, semua macam berpusu-pusu tangkap gamba gajah tu lukis la bagi makan la... kadang-kadang sampai aku rasa takde gajah agaknye kat sane. Hahaha

Tapi bila fikir balik, lain orang lain ragam... mungkin aku pun dulu masa muda-muda batak jugak. Takpe la maafkan je dan bersangka baik. Hahaha...



Lepas tengok elephat show, kita boleh beli makan bagi makan dekat gajah. Aku tengok gajah ni selamba je telah buah kelapa tu. Like buah sebijik tu... Telan air liur aku. Kalau dia kunyah tangan aku rasanya dah takde harapan nak bercantum balik. hahaha

Lepas tu kita naik lembu dia bawak dekat tempat gajah. Aku sebenarnya macam kesian jugak dekat lembu ye la.. aku paham sebab aku bukan ringan mana. campo semua atas badan dia lagi. Nak naik bukit lagi... nak je aku turun tolong tolak sekali... hahahaha... serius weh...


Dah puas naik lembu naik gajah pulak. Lepas ni aku tak naik dah lembu dengan gajah ni kecuali kalau dia yang offer... - Kau ingat tarzan ke zah??!!



Lepas tu lunch... part ni paling kelakar sebab kitaorang amik roti dengan sayur je sebab ye la was-was kan. Lepas tu datang la tour guide tu dekat kitaorang tanya kenapa tak makan? Aku tanya la halal ke? Dia kata yes yes.. sampai tunjukkan la logo halal tu dekat kitaorang. Apa lagi tanpa berlengah masa kaut mana yang boleh macam orang tak makan pulak ghupanya aku tengok. - Buruk kan?? Maklumla sebab nya trip semalam kitaorang vege + makan ikan.. kenyang sangat tu... hahahaha

Dah kenyang siap tapau roti dengan ayam drumstik lagi marilah kita berhuhuhu dekat sungai... perahu buluh gitu....



Aku pasrah je naik bende ni. Ada gaya macam nak terbalik pun aku buat buat kental weh. Gila kau basah tak ke nyaye aku...

Dah habis lawatan ni... balik GH... pakej yang aku amik ni include transport dan makan.

xoxo

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...